I 5 år har vi nå hjulpet våre kunder med deres utfordringer i digitale kanaler. Vår tilnærming har alltid vært at vi skal utfordre, men lytte, og jobbe effektivt uten unødvendig bruk av hverken kundens eller konsulentenes tid – uten at det skal gå på bekostning av kvalitet.
Vi har hatt et sterkt fokus på kundens målsetninger med sin bruk av penger, og vi har hver eneste dag jobbet med å skape verdi. Noen ganger har vi økt tilfredsheten, noen ganger har vi økt inntjeningen og noen ganger har vi spart dem for penger. Vi har fått gode skussmål og det gjør oss både varme i hjertet og stolte!
Som leder og gründer er jeg derimot aller mest stolt over folkene som jobber i selskapet. Deres kompetanse, pågangsmot og personlige egenskaper overrasker meg til stadighet og jeg må til stadighet klype meg litt i armen med tanke på at så mange fine mennesker har valgt å jobbe i selskapet.
Vi har vært lønnsom fra første dag og ble kåret til Gaselle bedrift på første mulige forsøk. Dette gir oss trygghet og muligheter til vekst, men vi har ikke vokst for å vokse. Vi har bygget selskapet rolig og fint i takt med kunder, ansatte og partnere. Vi har satset på de 3 K’er; kollegaer, kunder og kompetanse. Det har gjort oss godt.
Dagens Næringsliv omtalte oss 14. august under tittelen ”- Hvorfor skal vi bruke fakturérbar tid på bare bla-bla-bla?”, og det passer oss fint. Vi er kjent for å ikke gå rundt grøten, være ærlige, men lyttende og effektive. Dette har gjort oss i stand til å reise verden rundt på konferanser og firmaturer til Frankrike, Kroatia, Tyskland og Spania. Deilige og inspirerende avbrekk som er med på å bygge den unike kulturen i selskapet.
Når vi ser tilbake på 5 år er det vanskelig å trekke frem ett prosjekt eller en kunde som den viktigste eller morsomste, men det er moro å se at både NAF, LHL, Entercard, Advokatforeningen og Finans Norge er kunder vi startet med i 2012 og som følger oss ennå. Videre har vi fått nye spennende kunder som Olav Thon Gruppen, Rørkjøp, KPMG, RiksTV, Norgesgruppen, BAMA, Datatilsynet og mange flere, som utfordrer og gleder oss hver eneste dag. Vi er ydmyke for den tillitten de viser oss og det er en tillitserklæring at kundene ønsker å jobbe mer og mer med de fine folkene i selskapet.
Det er legitimt å tenke ”Hva nå?” ved slike milepæler som nå, og det spørsmålet har vi også stilt oss selv. Vi har endt om med at svaret er sammensatt. Vi skal fortsett med det som fungerer godt og som både kunder og kollegaer setter pris på, men vi skal også utvikle oss. Vi skal utfordre, lære og blir inspirert til å gjøre ting på en ny, annerledes og mer effektiv måte.
Vi gleder oss til fortsettelsen!